Weet er iemand een duitse band die een liedje ''last minute'' heeft?

Verder weet ik van de clip dat het een stukje op een begraafplaats is opgenomen.

Onmogelijke vraag misschien..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zingen ze ook duits of zingen ze engels??

Antwoorden (3)

De Duitse groep Scooter heeft een happy hardcore nummer met de titel "Last minute" gemaakt. Daar kan ik zo gauw geen clip van vinden. Maar het is de melodie van "Hava naguila". Misschien bedoel je die?
Amadea
13 jaar geleden
Weet je echt niet meer?

Wellciht de bron?

Toegevoegd na 2 minuten:
Genre van het nummer...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Killerpilze – Letzte Minute (4:15) ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Gezien deze video http://www.dailymotion.com/video/x3jmh3_killerpilze-letzte-minute_music denk ik dat jij gelijk hebt!