de beste humor film ooit

wie kent de beste humor films ??
laat het mij even weten.
MVG Dennis Pol

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (29)

Life of Brain

Toegevoegd na 1 minuut:
Brain = Brian
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ik zou Liar Liar pakken of zeker spartan 300 comedy mode.
Je lacht je dood!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee dennis,
there is something about mary, meet the parents, blast from the past. hier zijn er en paar ik hoop dat je ze leuk vind.

groetjes Manoek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
It's a mad, mad, mad world.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Monty Python:

The holy grail
Life of Brian
The meaning of Life

Je houdt er van of je haat het, maar als je tot categorie 1 behoort lach je tot je blauw ziet.

The Kentucky Fried Movie, daar heb ik ook slap om gelegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En als je van films houdt die sci fi belachelijk maken: Galaxy Quest, Spaceballs, Mars Attacks. Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
monty python and the holy grail, maar ook: Lock stock and two smoking barrels en Snatch, zijn erg vermakelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel flauw maar leuk hot shots 1 en 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast20950;

Veel leuks is al genoemd, ik wil daar nog wel 'The World According To Garp' en 'Top Secret!' aan toevoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dumb & Dumber
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat de een leuk vind kan de ander verafschuwen. Suggesties genoeg bij de antwoorders. Denk ook eens aan de films die Gene Wilder gemaakt heeft. Persoonlijke mening, dat zijn blindliggers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Films als eurotrip en the hangover zijn ook leuk, maar andere humor dan de films die hier voor zijn genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Party, met Peter Sellers. Ik heb hem al 'tig' keer gezien, en ik blijf naar adem happen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+++
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh ja geweldig, trouwens ook de pink panter films met inspecteur Clouseau.
Christmas Vacation,
Mickey Blue eyes,
Austin Powers,
Dumb & Dumber,
Naked Gun,
Hot Shots,
Wayne's World,
Louis de Funès
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onovertroffen zijn nog steeds de films van de Marx Brothers.

Toegevoegd na 56 seconden:
Daarna komt bij mij Clockwise.
rose
13 jaar geleden
De eerste Beverly Hills Cop, Trading Places en de eerste 48 HRS van Eddie Murphy. Toen maakte Murphy nog leuke films.
Een heel ander genre en erg oud maar ik moet er altijd erg om lachen zijn de films van W.C. Fields.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle porky's films ,
a fish called wanda
history of the world part two
attack of the killer tomatoes
scary movie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The blues brothers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
employee of the month
big daddy
beetlejuice

shark tale
shrek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle films waar Jim Carrey in meespeelt, zoals Bruce Almighty en I Love You Phillip Morris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de aller leukste humor film is,naked gun 1-2,herbie-tig,1948,mash(zwarte humor),scary movie,enz,enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ervan houdt, Cheech and Chong

http://www.youtube.com/watch?v=k2pXxHW1DHs

Easy Money of Back to School met Rodney Dangerfield

http://www.youtube.com/watch?v=ga0txn754v8

http://www.youtube.com/watch?v=5fScy9BgPEs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Four weddings and a funeral
13 jaar geleden
Dr. Strangelove. De enige film waarom ik ooit heb moeten lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shawn of the Death en Hot Fuzz.
Beide door dezelfde mensen gemaakt, beide verdomd geniaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eens +1
Hot Shots en Hot Shots Part Deux,

moet je wel in hun tijd plaatsen :)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de film The spy next door(6+) heel erg grappig.Moet je zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Party - Peter Sellers

Het is eeuwig humor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel films met Jim Carrey bevatten humor.
Zoals Ace Ventura 1 & 2 en Bruce almighty.
Coming to America, Flodder films.
En natuurlijk de films van Mr. Bean
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn toppers: shaun of the dead, eurotrip, scary movie 1, 40 year old virgin, Dude Where's My Car

bruce almighty, braindead, Porky's, Koko Flanel, Mrs. Doubtfire, Naked Gun, South Park, Dumd And Dumber, , School of Rock, How High, Dr. Strangelove, Clerks, Amélie, Mary and Max, Just Another Romantic Wrestling Comedy, Grad Night