Welke film gaat over een jongen die super mario bros 3 moet spelen in de finale van een wedstrijd?

Ik ben op zoek naar een film maar weet er niet veel meer van. Het is een film vermoedelijk uit de jaren 80 a 90. Het gaat over jongens/meisjes? die goed zijn met spelcomputers/arcade. 1 jongetje is zo goed dat hij uiteindelijk mee doet aan een wedstrijd. Als ik mij niet vergis moet hij dan in de finale Super Mario 3 spelen wat toen der tijd splinternieuw was en hij dat nooit heeft kunnen oefenen.

Dit weet ik nog van de film! Hopelijk kan iemand mij aan de titel helpen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Volgens mij is dat "The Wizard"
http://www.imdb.com/title/tt0098663/?ref_=nv_sr_4
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Klopt helemaal! Net de film weer gekeken! Jeugdsentiment! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Graag gedaan!