Is het mogelijk om tijdens je Netflix Proefmaand het op te zeggen?

Ik vroeg me dus af of je unlimited Netflix kan kijken zonder ervoor te betalen. Ik kon nergens informatie vinden over dit. Is het mogelijk?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.8K
gvrox
7 jaar geleden
Nou ja, niet "unlimited" dus, maximaal 1 maand, of korter als je tijdens die maand opzegt.
TurfGraver
7 jaar geleden
Unlimeted gratis zowizo niet :)
2.2. Netflix bepaalt naar eigen inzicht of je in aanmerking komt voor de gratis proefperiode en kan de criteria hiervoor beperken om te voorkomen dat gratis proefperioden worden misbruikt.
https://help.netflix.com/legal/termsofuse?locale=nl&docType=termsofuse
Ritsuka
7 jaar geleden
Als je heel vaak proefaccount aanmaakt op andere emailadressen, word uiteindelijk je IP adres geblokkeerd
TurfGraver
7 jaar geleden
Yep Ritsuka.
Aan de hand van gegevens die voor een bestaand of recent Netfllix-lidmaatschap worden gebruikt, zoals een apparaat-id, betalingsmethode of e-mailadres voor je account, kunnen we bepalen of je in aanmerking komt voor de gratis proefperiode.
dudemeister
7 jaar geleden
deel een acc met max 4 personen, kost het je €3 in de maand, waar hebben we t over

Antwoorden (1)

Ja, dat kan.
Netflix biedt nieuwe klanten de mogelijkheid om Netflix één maand geheel gratis te gebruiken. In deze periode kunnen nieuwe gebruikers overwegen om een abonnement te nemen, of misschien niet. Als je tot de conclusie bent gekomen dat Netflix niks voor je is, kun je je account na de gratis maand al opzeggen. Het is wel slim om dit wel op tijd te doen en niet aan het eind van de maand, anders loop je alsnog het risico dat er een nieuwe maand door Netflix in rekening wordt gebracht en automatisch van je bankrekening wordt afgeschreven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Opzeggen
Klik op de link ‘Mijn account’. Je wordt nu doorgestuurd naar een pagina waar je de gegevens van je abonnement kunt beheren en wijizigen.
Aan de linkerkant van deze pagina staat het kopje ‘Lidmaatschap en facturering’. Hieronder staat de ‘Lidmaatschap opzeggen’ knop. – Als je hierop klikt wordt je doorgestuurd naar de pagina waar je moet bevestigen dat je je Netflix abonnement wilt opzeggen.
Op deze pagina zie je tot wanneer je gebruik kunt blijven maken van Netflix. Klik uiteindelijk op ‘Opzegging voltooien’. De opzegging wordt doorgevoerd.
SimonV
7 jaar geleden
grasmaaier
7 jaar geleden
De eerste maand is niet geheel gratis. Het kost 1 cent.