In Harry Potter dealty hallows deel 1 komt een hinde voor die Harry naar een meer leidt. Van wie is deze hinde afkomstig?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

volgens de boeken van Sneep. Hij was verliefd op de moeder van Harry hierdoor heeft is zijn patronus de zelfde als die van haar
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Danku

Andere antwoorden (1)

Severus Snape heeft de hinde gestuurd die Harry naar het meer leidt in opdracht van Albus Dumbledore