waar vind ik stomme film tekstborden om te gebruiken in mijn eigen stomme film?

ben op zoek naar afbeelding van leeg tekstbord, die ze gebruiken bij stomme films. tot nu toe alleen hele kleine plaatjes kunnen vinden van een een paar kb.

7 jaar geleden
2.6K
TurfGraver
7 jaar geleden
Eeh, is dat niet eenvoudig zelf te maken in paint of zo?

Het beste antwoord

Er zijn tallozen te vinden via google (afbeeldingen) en dan de instellingen op groot zetten vind je ook plaatjes van 2K en groter. Je moet wel dan even de tekst er zelf uit poetsen met een tekenprogramma.

Zie: https://www.google.com/search?q=silent+movies+slates&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjfl8-9meHSAhWBGCwKHRiAA3gQ_AUICCgB&biw=1216&bih=836#q=silent+movies+slates&tbm=isch&tbs=isz:l&*