De film Fissa is te bekijken bij Pathé Thuis. Dit is een online dienst van Pathé waar je films kunt bekijken die kort geleden nog in de bioscoop draaiden. Hier zijn wel kosten aan verbonden, in het geval van Fissa koop je de film voor 8 euro.

Wat je ook kan doen is Netflix in de gaten houden. Je kan op diverse sites een overzicht zien van de nieuwste films en series. Zie bron