Komt er een 3de deel van the national treasure??

Hallo ik heb een vraag weet iemand of er nog een vervolg komt van NT? Omdat aan het eind van deel 2 word gevraagd om op pagina 47 te kijken. En het er wel op lijkt dat het hier op vervolgd word. Nu is het alleen al weer zo lang geleden. Maar ben wel erg benieuwd!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk wel. Omdat de film op historische gebeurtenissen is gebaseerd, zijn ze nog hard bezig met het checken van feiten.
De productie zal op z'n vroegst worden uitgebracht in 2018 of 2019.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als er nieuwe info komt, zal dat hier waarschijnlijk als eerste staan: http://www.imdb.com/title/tt1197627/?ref_=nv_sr_3