goede film ?

wat is volgens jullie een spannende/goedie film.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
AWM
14 jaar geleden
Ik ben zoooo benieuwd wie hier het 'beste antwoord' gaat krijgen...

Antwoorden (25)

The Green Mile
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Ja inderdaad goed, tot het moment dat er groen licht uit de mond van een acteur komt. Het verziekt voor mij de film die tot dan toe erg goed was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is ook niet realistisch, maar dat kun je verwachten van Stephen King. Wel een ontroerende film en dat verwacht je dan weer niet van King.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het is idd niet naar de werkelijkheid. Maar kijk eens naar serie's als The Bold en ATWT, geen SF, maar iedereen die in die serie's doodgaat, komt vroeg of laat weer tot leven. Dat vind ik verziekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
saw 1, saw2 ,saw3 ,saw4,en saw5
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaa..ziekelijk..maar goed..
The Green Mile.
La Vita è Bella.
Memento.
Sophie Scholl - die letzte Tage.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Fly
Ghost
evil dead
exorsist
the enterty
poltergeist
de teletubbies

waar je maar zin aan heb toch :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Forrest Gump = Puur Genieten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mik en Mak uit vissen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- 12 Monkeys, de 2e keer kijken snap je hem pas echt maar dan is het jammer dat je de afloop kent
- 2001: a space oddysey, cult, moet je ff doorheen
- 2010, waardig vervolg
- Alien, 1e deel, beste deel, volgt precies het boek
- The Mist, die muziek is The Host Of Sephraim van Dead Can Dance
- Perfume The Story Of A Murdrer, je zou het bijna gaan geloven
- Pulp Fiction, Quentin Tarantino op zijn best
- Reservoir Dogs, idem
- The Killing Fields, waar gebeurd met prachtige muziek van Mike Oldfield (op CD te krijgen maar kan eigenlijk niet zonder de film)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bangkok Hilton
Taken
A drift (typische film, maar erg spannend)
Hard Candy (je moet van t genre houden, maar ik vond m spannend)
14 jaar geleden
"The Sawshank Redemption", binnenkort voor de zoveelste keer op tv. Maar het blijft een goeie film.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Dappere Muis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Transsyberian, Panic Room, What lies beneath, The river wild, Pan's Labyrinth, komen het eerste in mij op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nothing to lose (heel grappig)

P2 (super spannend)

alle delen van Saw (ook spannend)

p.s. i love you (romantisch en zielig)

Are we there yet? (heel grappig)

The cell (heel spannend)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slumdog Millionaire. Absolute aanrader!

Je krijgt een kijkje in de slums(krottenwijk) van india en hoe het is om daar op te groeien.
En hoe een jongen de kans van zijn leven krijgt om uit de armoede te ontsnappen. maar dat wordt hem niet echt gegund. Een film met een Bollywood tintje

trailer: Slumdog Millionaire
http://www.youtube.com/watch?v=AIzbwV7on6Q

En een film van Nederlandse bodem, die ik zeker erg spannend vond.
de film behoort naar mijn mening tot een van de beste Nederlandse films ooit. onverwacht goed acteerwerk van Theo Maasen. die in deze film niet de grapjas uithangt maar de rol van een TBS-er vervult. En dat doet hij goed!

trailer: TBS
http://www.youtube.com/watch?v=wstgZwdTw2g
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Storm of the century.

Hier een link naar de trailer.
http://www.youtube.com/watch?v=d99OToqElHY
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The eye of the Needle - verfilming van het boek van Ken Follet - heel spannend, goed geacteerd, mooi gefilmd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Defiance vind ik nog altijd een van de beste films die ik gezien heb en is ook nog redelijk recent.
Zie ook bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk zelf regelmatig op moviemeter.nl. Je kunt je hier registreren en vervolgens de films die je hebt gezien bijhouden en ook zelf punten geven. Onderhand heb ik zelf 399 films in mijn database op deze site staan. Onderverdeeld in gezien en nog te zien. Ik download films en zo check ik snel even of ik hem al heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Taken (2008)
Van God Los (2003)
The Jacket (2005)
Death Sentence (2007)

Echte aanraders!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The bucket list
In to the wild
crank 1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de triangle
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Sin city!!! lekker vaag..:-) maar spannend!
- Saw (alle delen, maar de 1e blijft het leukst)
- S7ven
- Fight club
- Cube 1 en 2
- Perfume (zag dat iemand hier m ook aangeraden had, is echt goed!!!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is heel persoonlijk natuurlijk. Bij mij staat "Oldboy" op nummer 1. In het begin denk je "waar zit ik naar te kijken" maar het is een film waar je geleidelijk aan het verhaal gaat begrijpen. Je moet er in "meegroeien". Tamelijk heftig overigens af en toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grudge2
Dead Silence
(Eng/Spannend)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CELLULAR!
Ik heb van begin tot eind op het puntje van mijn stoel gezeten.
Het gaat over een ontvoering van een vrouw (Kim Bassinger), die op de plek waar ze gevangen gehouden wordt een mobiele telefoon vindt. Ze belt daarmee, een willekeurige jongen neemt op en dan begint het.........
Heel spannend!!!!!!