wie kent titels van mooie lieve romantiese films

in het genre the notebook /amelie

Toegevoegd na 11 uur:
lekker zeg stel ik een vraag gaat een ander iedereen minnen geven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doet de minkukel, gewoon negeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat kan ik anders maar flauw is het wel als het nu echt slechte antwoorden zijn kan ik er nog wel in komen maar een romantiese film als nothing hill minnen das kinderachtig gelijk iedereen ff een handje gegeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zo'n vraag kun je volgens mij ook niet fout antwoorden, dat is toch een kwestie van smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat ben ik met je eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben erachter wat minkukel betekend ik begreep t eerst niet het is gv jargon voor ongeacht het antwoord op de persoon minnen geven
net baileyimse(maar dat staat voor iets anders)

Het beste antwoord

A walk in the clouds (Keanu Reeves) en A good year (Russel Crowe).
En dan vergeet ik bijna "Chocolat" met Johnny Depp en Juliette Binoche.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (12)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The kind and I.

Toegevoegd na 34 seconden:
Ik bedoel natuurlijk: The king and I.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
P.s. I love you (huil garatie)
Sense en sensibility ( spelling is vast fout maar het is met Kate windslet en Emma thompson. ( huil garantie )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The lake house
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Héle mooie romantische film!!!! topper.
Annswers
13 jaar geleden
Ja ik moet eerlijk zeggen ik begreep het niet helemaal, maar de tranen vloeiden rijkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@annswers huil garantie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@annswers huil garantie?
Pride & Prejudice
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valentine Day
Bridget Jones Diary 1&2
Love Actually
Serendipity
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Die laatste titel is toch met het toeval enzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geloof het wel maar het is ook wel een romantische film is alweer een tijdje terug dat ik hem gezien heb
nothing hill pretty women
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Doornvogels, hele serie 3 dvd

Zwijmel ze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vond love story erg mooi, en lief, pretty woman, sleeples in Seattle,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
A Walk to Remember
The Holiday
Dear John
Letters to Juliet
The Rebound
When in Rome
The Last Song
PS. I Love You
The Proposal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pane e tulipane vond ik ongelofelijk mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dear John, een mooie, romantische film, misschien wel echt hollywood, maar hij heeft mij aan het huilen gekregen..

Toegevoegd na 12 uur:
welke film ik trouwens ook helemaal mis bij de antwoorden is de Titanic. Hoe kunnen we die vergeten zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is goed dat soort films zoek ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwartboek is misschien ook wel wat dan, als is dat ook wel een beetje een soort van actie film.