Weet iemand welke Eerste Wereldoorlog films op Netflix staan?

Ik heb op internet gezocht, maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden. Ik heb namelijk al jaren een grote interesse in de Eerste Wereldoorlog, maar er is in Nederland zo weinig aandacht voor. Ik heb al meerdere films en boeken geïmporteerd, maar ik vindt het ook wel eens prettig het gewoon op Netflix te kunnen kijken. Weet iemand waar ik een lijst kan vinden, of weet u er een aantal, dan hoor ik het graag. Bij voorbaat dank.
Toevoeging: Series mogen uiteraard ook, maar dan moeten ze wel echt over de Eerste Wereldoorlog gaan.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
7.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Houd deze lijst: http://www.imdb.com/list/ls051414335/
Tegen die van Netflix aan, en dan kom je er vanzelf achter.

Antwoorden (1)

Forbidden Grounds, Woman at War 1914-1918 en Gallipoli is wat ik heb kunnen vinden.
Ik had in Netflix eerste wereld oorlog ingetikt