Wat wordt er gedaan met die megagrote posters die in de bioscoop hangen, als de film niet meer draait?

Ik zou dr wel zo eentje willen hebben, leuk als douchegordijn haha

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha 1 keer douchen en weg poster.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou lijkt me niet, zijn toch wel van een waterbestendig kunststof gemaakt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij welke bioscopen krijgen jullie die posters, want ik wil een poster heel graag, maar bij mij gaan ze terug naar de filmdistributeurs. Weet iemand wat ik nu moet doen??

Antwoorden (5)

Posters worden na verloop van tijd weggedaan.
Vraag eens bij de kassa van een bioscoop wat ze er mee doen,zeg er ook bij dat jij er wel graag een van die posters wilt hebben als ze ze toch niet meer gebruiken.
Grote kans dat je er een mag hebben.
Ik denk dat er wel,en vooral voor de wat populairdere films meer kapers op de kust zijn.
Dus wees er op tijd bij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon vragen, bij ons krijg je ze meestal wel mee !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon vragen bij de bioscoop kassa inderdaad,doe ik ook regelmatig.
Ik word zelfs door hun gebeld dat ik de poster kan komen halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij onze bios is er eens in de zoveel tijd een veiling en dan kan je dus gewoon bieden en de opbrengst gaat naar een goed doel.
Niet alleen de posters, maar ook de kartonnen borden, dingen van het plafont ( slingers etc) en ander reclame matriaal.
Moet ik zeggen dat de laatste al weer een tijd geleden is maar voorheen werd dat zo gedaan omdat er zo veel vraag naar was.

Toegevoegd na 1 dag:
Toevallig is er dus weer een veiling bij onze bioscoop, ik kwam net een krantenberichtje tegen, zie link hieronder.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb trouwens wel de mega grote buitenposter te koop van pearl harbour, deze is bijna 2 bij 3 meter gok ik , kan je een aardig douchegordijn van maken. ;-) leuk idee ook trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bioscoop waar ik naar toe ga gooit ze weg als de film niet meer draait. Als je inderdaad vraagt of je hem mag hebben mag dit vast wel.