Hoe heet deze film?

Als ik de naam hoor weet k het weer,maar kan er maar niet opkomen. Film met Robert de Niro en Meryll Streep,tijdens kerstshoppen botsen ze tegen elkaar,kadootjes op grond en pakje (boek) verwisselt en hun partners krygen foute boek. Ontmoeten elkaar weer in trein en herkennen elkaar,gaan samen reizen en krygen relatie. Partners komen erachter en das einde relatie. Komen elkaar 2jr later tegen weer met kerst en maken kort praatje beide gescheiden. In trein zien ze elkaar weer en rennen naar elkaar toe. Film kan wel 20jr oud zijn!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.imdb.com/title/tt0087233/

alles over je film hij is het zeker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dreamqueen heb je geen laptop dat je alles mobiel doet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee helaas,deed alles op pc bij mn neefje,gaat nu nt meer. Mis t wel en ga pc of laptop kopen want mis het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed dat je die link er bij doet. Plus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee helaas,deed alles op pc bij mn neefje,gaat nu nt meer. Mis t wel en ga pc of laptop kopen want mis het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat gaat er veel mis op mobiel zeg woon je dicht bij de grens of zo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja idd bij Duitsland maar ook weer bij belgie. Maar die film is het ! Kon hem niet kijken maar titel en jaartal stonden erbij! Keigoed joh!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx joh écht super! Nu nog snel pc of laptop !

Andere antwoorden (3)

falling in love ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem gezien. "Falling in love"".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx
Falling in love...