Zijn ze bezig met een remake van "IT" (gebaseerd op het boet van Stephen King)?

Hallo, Ik lees nu al jaren geruchten online over een remake van Stephen King's IT. Soms lijkt het even dat het echt gaat gebeuren en dan ligt het weer een lange tijd stil. Weet iemand of er inmiddels weer even in zit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

SimonV
9 jaar geleden
Ja, daar zijn ze inderdaad al mee bezig.
Het staat zelfs al op IMDB, dus die film komt er zeker weten.
Er is ook een tv mini serie uit 1990 van, heb je die al gezien?