Wat is de naam van deze animatiefilm met een meisje?

Het is al een oudere film waarin een meisje in een huis woont, maar ze moet weggaan omdat haar ouders wilden dat ze veilig was ergens anders. Er werd ook gezongen in de film iets met 'thuis' erin.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oef...dat is wel heel vaag. Annie ? De geheime tuin ? Little Princes ?
Weet je iets mer van het verhaal of de tekst van een liedje ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De geheime tuin! Dat komt me bekend voor
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wij hebben daar een tekenfilm van gehad zelfs, beetje baggerkwaliteit wel hoor, maar ik kan hem op Internet niet terugvinden. In dezelfde serie hadden we ook Sneeuwwitje en Assepoester en Doornroosje , ook niet al te best., Beslist geen Disney of Warner Bros ofzo.
Maar de meiden hebben er jaren met plezier naar gekeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is het enige dat ik er zo even over kan vinden
http://www.dhxmedia.com/shows/animation/secretgardenthe.html

Het beste antwoord

ALS het inderdaad De Geheime Tuin was, heb ik hem denk ik voor je gevonden. Wel in het Engels, dus of je het liedje terug kunt vinden ??

Toegevoegd na 3 minuten:
Het liedje " Home" begint op 1.08.08 ;-)

(Ik heb nu een hele enthousiaste 18-jarige dochter achter me staan wiens lievelingsfilm dit vroeger was :-D)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel! :D