Zijn De films die je bij de iTunes store niet tijdig?

Als je een film via iTunes store bij Apple koopt heb je die dan voor eeuwig of voor een paar dagen of zie je de film dan gewoon één keer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In iTunes op iPad, iPhone, Mac, PC of AppleTV kan je films KOPEN en HUREN. Wanneer je een film koopt, komt de film ook echt in je bezit. Je kan de film downloaden van iTunes op elk gewenst moment op elk gewenst apparaat. Wanneer je een film huurt, krijg je 30 dagen de tijd om de film te bekijken. Als je eenmaal bent begonnen met kijken van de film, moet je de film afkijken binnen 24 uur. Daarna zal de film niet meer te bekijken zijn. Huren is natuurlijk goedkoper dan kopen.