Hoe heet de laatste Soundtrack van de Film - 2012?

Ik heb meerdere keren gekeken op Google, en ik heb vaak het antwoord gezien dat het nummer " Time For Miracles " heet, maar dat is pas het nummer bij de Credits!

Aangezien niet iedereen deze film gezien heeft, of misschien denkt van; Hey, Welke soundtrack bedoelt hij?

Het gaat precies over deze Soundtrack:

http://www.youtube.com/watch?v=17Im2HLBIN8

Bedankt (:

P.s: Ik heb ook op iTunes gekeken in het Soundtrack album, maar daar vond ik hem ook niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De titel van die instrumentale muziek is "The end is only the beginning".
Amadea