Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft Gary Sinise (mac taylor csi) in het echt geen benen.?

in de film forrest gump is deze persoon iemand met 2 benen tot hij die verliest in de oorlog van vietnam.
in het verloop van de film zie je hem constand zonder benen en ook blote benen met zogenaamde wonden die verzord worden. in CSI new york loopt hij gewoon.
heeft Gary Sinise dus in het echt geen benen? en heeft hij in csi proteses of is in de film forrest gump gebruik gemaakt van beeld bewerking?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtige film trouwens, Forrest Gump.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In Forest Gump zijn zijn benen slechts met de computer geamputeerd ; hij heeft dus gewoon zijn beide onderdanen nog. Wel geweldig gedaan trouwens.

Toegevoegd na 1 minuut:
En nog een linkje voor je gevonden ook ; je bent duidelijk niet de eerste die het zich afvraagt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Bailey;

Stel je eens voor hoeveel rollen Gary Sinise mét en hoeveel hij 'zonder' benen heeft gespeeld. Bedenk je dan eens wat er moeilijker met special effects overtuigend in beeld te brengen is en je komt tot de conclusie dat hij wel benen moet hebben. Ik heb overigens een 'making of' van Forrest Gump gezien waarin de trucage uit de doeken werd gedaan; zijn onderbenen werden met een blauw doek omwikkeld en de beelden werden middels CGI-animatie naderhand bewerkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik Forrest Gump voor de eerste keer zag vroeg ik me precies hetzelfde af :) Ze hebben het heel mooi gedaan met de special effects
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding