Heeft Gary Sinise (mac taylor csi) in het echt geen benen.?

in de film forrest gump is deze persoon iemand met 2 benen tot hij die verliest in de oorlog van vietnam.
in het verloop van de film zie je hem constand zonder benen en ook blote benen met zogenaamde wonden die verzord worden. in CSI new york loopt hij gewoon.
heeft Gary Sinise dus in het echt geen benen? en heeft hij in csi proteses of is in de film forrest gump gebruik gemaakt van beeld bewerking?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtige film trouwens, Forrest Gump.

Het beste antwoord

In Forest Gump zijn zijn benen slechts met de computer geamputeerd ; hij heeft dus gewoon zijn beide onderdanen nog. Wel geweldig gedaan trouwens.

Toegevoegd na 1 minuut:
En nog een linkje voor je gevonden ook ; je bent duidelijk niet de eerste die het zich afvraagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Bailey;

Stel je eens voor hoeveel rollen Gary Sinise mét en hoeveel hij 'zonder' benen heeft gespeeld. Bedenk je dan eens wat er moeilijker met special effects overtuigend in beeld te brengen is en je komt tot de conclusie dat hij wel benen moet hebben. Ik heb overigens een 'making of' van Forrest Gump gezien waarin de trucage uit de doeken werd gedaan; zijn onderbenen werden met een blauw doek omwikkeld en de beelden werden middels CGI-animatie naderhand bewerkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik Forrest Gump voor de eerste keer zag vroeg ik me precies hetzelfde af :) Ze hebben het heel mooi gedaan met de special effects