ik zoek een film met een boosaardig huis een een pop genaamd Colleen van ongeveer 15 jaar geleden ?

Het speelt zich af in een oud huis er zijn 2 kuisvrouwen aan het werk ze hebben net gedaan met kuisen en vertrekken dan wordt het huis weer zoals het was vuil en met spinnewebben het huis is boosaardig er doet ook een meisje mee een kwade pop waar de geest van een meisje in zit weet iemand welke film ik bedoel ? Hij is ongeveer 15 jaar geleden bedankt alvast !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is de film "House of the Damned" of "Spectre" van Scott P. Levy uit 1998.

In deze recensie http://www.braineater.com/eternal.html (waarin de film alleen "Spectre" wordt genoemd) wordt de film niet erg positief beoordeeld. De recensie begint al met de zin: "You know your movie is in trouble when every frame reminds viewers of other, better films.", maar de recensie is verder erg grappig! Actrice Alexandra Paul (uit Baywatch!) is nog het beste van de film, volgens de recensent. Zij speelt de moeder van het gezin, waarvan de dochter praat met een pop Colleen.

De rest van de beschrijving in de recensie komt helemaal overeen met jouw beschrijving.

Meer informatie op http://www.imdb.com/title/tt0116573/

Toegevoegd na 7 minuten:
Correctie: de film is uit 1996.

Aanvulling: Misschien heb je ook nog iets aan de Franse titel: "Héritage diabolique". In Groot-Brittannië heette de film "Escape to Nowhere".

Toegevoegd na 39 minuten:
N.B.: Er bestaat nog een andere horrorfilm, ook uit 1996, die óók "House of the Damned" heet. Deze is geregisseerd door Sean Weathers.

Toegevoegd na 1 uur:
N.B.2: Als je de film nog (een keer) wil gaan bekijken en (nog) verrast wil worden, lees dan niet de recensie van de website http://www.braineater.com/eternal.html, want deze bevat het hele verhaal van de film.
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt het inderdaad deze film eindelijk heb ik hm gevonden ! bedankt
Antoni
11 jaar geleden
Graag gedaan!