Ik ben op zoek naar een film. De release ligt ergens tussen 2000 en 2010. Vermoedelijk Scandinavisch. HELP?

Er lopen twee (mogelijk meer?) verhaallijnen door elkaar. Over het algemeen gaat het over tieners die hun sexualiteit verkennen.

1) een meisje, blond haar/blank, 15 jaar, strenge ouders. OF ze is zwanger OF er duiken naakt foto's van haar op. Ze is verliefd op een iets oudere jongen. Hij verspreid de naakt foto's van haar. Volgens mij komen haar ouders er niet achter en pleegt ze uiteindelijk zelfmoord.

2) een jongen, 15 jaar, steelt zijn moeders credit card om 0900 nummers te bellen. Hij raakt aan de praat met een prostitute en ontmoet haar ook. Volgens mij doen ze niks met elkaar, maar gewoon praten. Ze ontmoeten elkaar vaker. Zij wil niks met hem doen, want ze is verliefd op iemand anders. Hij is helemaal weg van haar?

Ik weet het klinkt vaag, maar ik hoop dat iemand hier iets uit kan opmaken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet welke film je bedoelt, maar op www.imdb.com staan misschien wel alle films die er bestaan, of bijna allemaal. Het is een grote database waar je op verschillende criteria kunt selecteren, op spelers, op thema, op land, op filmlokatie. Mocht niemand het antwoord weten, dan kan deze site wellicht de oplossing bieden!