Volgens een enquete van de LA Times heeft Johnny Depp heeft meeste recht op een Oscar. Wie heeft volgens jullie het meeste recht daarop?

En waarom?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om het even : of het nu Leonardo diCaprio of Johnny Depp of Anthony Hopkins. Belangrijk is dat de acteur zijn rol zo goed speelt dat we zelfs even vergeten wie de acteur was. Het inlevingsvermogen, de kracht om gevoelens te communiceren, of te ontroeren of te choqueren : daar draait het toch om. In het frans spreekt men van "présence" op scène. Mijn oscar gaat naar Obama.