Bestaat het liedje wat de vrouw uit de film sonny boy zingt als ze in een soort cel zit bij een meisje dat piano speelt op een plank?

ze zit dan in een soort kamer met een vrouw waarvan de dochter heel goed piano kan spelen en oefend op een plank om haar spel te verbeteren, dan begint de hoofdpersoon te zingen. Het is iets van sonny boy, sonny boy....
is dit liedje echt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Deze vraag handelt toch niet over Waldy Nods, Sonny Boy (gespeeld door Sergio Hasselbaink)? N.a.v. de Nederlandse film van Maria Peters uit 2011. De muziek uit deze film komt van Henny Vrienten (ex-Doe Maar).