Wie kent de naam van deze film? Hij lijkt op de film The Condemned maar is het niet.

Ik zoek er al een tijdje naar, maar kan niets vinden.

Hij lijkt erg op de film The Condemned maar is het niet.

Het is ook op een eiland waar overal camera's zijn.
Alleen een paar rijke gasten kiezen ieder 1 persoon die op dat eiland wordt gedropt, en hebben daar een weddenschap over wie er blijft leven.
De bedoeling is dat er 1tje overblijft en mag dan weer van het eiland af.
De rijke gasten hebben zelf ook mannetjes op het eiland gezet die s'nachts die mensen moeten opjagen/afmaken.
Uiteindelijk blijven de 2 hoofdrol spelers een man en een vrouw over.

Wie o wie? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (7)

Battle Royale ??http://www.moviemeter.nl/film/1584

Toegevoegd na 46 minuten:
Death Ring dan??http://www.moviemeter.nl/film/74169

Toegevoegd na 11 uur:
deze miss?? http://www.moviemeter.nl/film/1345
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
My little eye.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is hetzelfde concept, deze film heet ''house of 9'' maar deze film speelt zich af in een villa en die van jouw op een eiland!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt of je de film "The Tournament" zoekt. De omschrijving voldoet in ieder geval aan jouw uitleg:

"Elke zeven jaar vindt er in een willekeurige stad 'The Tournament' plaats. Dit is een strijd tot de dood tussen de beste 30 huurmoordenaars ter wereld. De laatste persoon die overblijft krijgt een prijs van 10 miljoen dollar en de titel van 's werelds nummer 1. Dit gebeurt allemaal onder het toezicht van een select groepje miljardairs die gokken op een mogelijke uitkomst."

Zie ook bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee is het ook niet, het is echt op een eiland, en de personen die daar worden gedropt zijn daar ook niet vrijwillig. volgens mij waren die personen allemaal wel de beste van ieder hun eigen ding(sport) .
Zodat ze de beste kans hebben om te winnen/overleven.
Bedoel je niet The Most Dangerous Game?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ook deze is het niet, het zijn een aantal onbekenden die door de "rijke" gasten zijn gedropt op dat eiland.
misschien 1 van deze films:
-dangerous game
-shutters island
-hostel 2
-killer instinct
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij wel Battle Royale. Jouw beschrijving is precies die van deze film. Als het Battle Royale 1 niet is kan het natuurlijk ook Battle Royale 2 zijn, precies hetzelfde concept eigenlijk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey het enige wat ik steeds vind van Battle Royale is dat het een japans film is en met een klas die op een eiland word gezet.
Dat is de film die ik zoek niet zo.
Zal nog even goed verder kijken maar denk ook niet dat het deze film is. Alvast bedankt.