waarom draait destrict 9 niet in elke bioscoop

ik wil met vrienden van me naar destrict 9, maar hij draait niet in zoetermeer. hoe komt dit. er is wel een poster van district 9

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk omdat ze niet in alle bioscopen geld willen uitgeven aan mogelijk minder bekende films.
Kaskrakers als de Storm willen ze overal hebben, want iedereen wil die zien. District 9 is een film die (waarschijnlijk) minder gewild is en voor minder gevarieerd publiek is (en dus een bepaalde doelgroep aanspreekt, maar niet voldoende om er geld uit te slaan.

Overigens een klein puntje. In Antwerpen Metropolis draait hij wel en wij zijn met een vriendengroep opgesplitst naar 2 films geweest. Een van die 2 groepen (waar ik niet bij zat) is naar District 9 geweest. Hoewel zij echt supergraag naar die film wilden en hij hen echt geweldig leek, kwamen ze enorm teleurgesteld terug.
Hij was enorm tegengevallen en het ging totaal niet over het verhaal dat je vooraf kunt lezen over een film. Ze vonden hem zelfs afschuwelijk.
Niet dat ik je nu wil afraden om naar die film te gaan, maar ik wilde je toch even vertellen dat zij het geen aanrader vonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben ik heel benieuwd wat voor verwachtingen zij hadden bij de film. Ik vond hem echt geweldig, namelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Same here simplynotedible.
Is gewoon best een goede film. En als antwoord op inetjuh: district 9 is natuurlijk een zeer bekende film. Heeft zeer veel media aandacht gehad. Maar inderdaad bij bioscopen met minder zalen zullen ze toch keuzes moeten maken. Misschien is deze film net buiten de boot gevallen.