Hoe heet de film over een waargebeurd verhaal uit de jaren 90 waarin een vrouw wordt mishandeld en niet zwanger mocht worden?

Deze film heb ik als kind een keer gezien. Dat was geloof ik uit een reeks van waargebeurde verhalen die op tv werden uitgezonden.

Het gaat om een meisje/vrouw die door haar man/vriend wordt mishandelt. Ze moest er jong uitzien en mocht niet zwanger worden. Toen ze dat wel werd stompte hij haar in haar buik en kreeg ze een miskraam. Ook misbruikte de man zijn kinderen (volgens mij van een ex van hem). De vrouw merkte dat maar als ze er iets van zei kreeg ze klappen. Ze moest zich altijd jong kleden. Rokje, hoge hakken etc. De vrienden van die vrouw willen wraak namen op haar man. En VOLGENS mij vermoorden ze de man. Dit weet ik niet meer zeker. Ook is er een scene dat ze aan tafel zitten met de hele fammilie en had de vrouw veel make up en volwassen kleding aangedaan waardoor ze ouder leek. Haar man kon dit niet waarderen en drukte haar toen onder de douche om de makeup er af te spoelen.

Deze film is mij altijd bijgebleven en wil ik graag nog weer is zien. Ik hoop dat iemand hem nog kent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (2)

Ik moest aan deze denken, maar kan me het verhaal niet meer helemaal voor de geest halen. Het is wel een waargebeurd verhaal en gaat over een vrouw die langdurig mishandeld wordt.
Je zou kunnen kijken op youtube of die het is (als hij er dan nog op staat.)

Toegevoegd na 1 minuut:
Via de 2e link staan er wel ook nog een paar andere uit die serie.

Toegevoegd na 5 dagen:
Je zou ook hier kunnen kijken: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_based_on_actual_events
Op wikipedia staan wel meer van dit soort overzichten. Zijn niet altijd compleet, maar misschien dat iemand anders het als geheugensteuntje.
Ik heb nog niet gezocht op films over incest. Dat zou je ook nog kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer het veen op MM (moviemeter) daar zitten mensen die je wellicht verder kunnen helpen.
weet je zeker dat het een film uit de jaren 90 is?
begin/midden of eind 90er jaren.
ben zelf ook aan het brainstormen maar zou 1,2,3 ook niet weten welke film je bedoeld.