is twilight alleen voor meisjes of ook voor jongens?

want ik wil naar breaking dawn toe gaan straks maar zit ik daar straks als enige jongen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik ben ooit naar de 2e films van de Twilight Reeks geweest in de cinema en de grote meerderheid bestond toch uit meisjes... Maar er zitten altijd wel een paar jongens tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ahh een beetje voor shut vindt ik dat toch wel :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn er nog meer mensen als jongen die ook naar twilight toe gaan hier op goeievraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en waren er veel meisjes of veel jongens.
Ben ik wel benieuwd na ik ga dadelijk de film begint om 16:15

Andere antwoorden (3)

Zeker niet, ik ken genoeg jongens die deze films ook geweldig vinden. Maak je geen zorgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn genoeg jongens die het ook leuk vinden ook omdat er in bijvoorbeeld het eerste deel wel wat actie zit. Er zijn natuurlijk altijd jongens die er flauw over doen maar ik zou me daar persoonlijk niets van aantrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn er dan ook aantal jongens in de bioscoop van traks anders voel ik me wel een beetje ..... ja...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt voor de Tip :)
Ik vind Twilight ook fantastisch hoor.

Toegevoegd na 16 seconden:
Dus ook voor jongens :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) fijn dat er hier op goeievraag ook mensen bij zitten die twilight ook leuk vinden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op zondag is het toch altijd rustig in de bioscoop :)