Bestaat er een iPhone of iPad app om films te downloaden/kijken?

Alvast bedankt

Toegevoegd na 4 uur:
Ik bedoel dat je het gewoon op de iPad zelf download.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Link leid naar de pagina van de Netflix app, Netflix is de naam van een service die digitaal films verkoopt, verhuurd en streamt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ja dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja aleen als je een spieschal programma hebt of internet hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, namelijk Movie Player, hij kost wel geld maar hij kan wel alle . bestanden erop zetten, zoals bijv .mp4. de films kan je dan downloaden via www.piratebay.org en ik heb als progamma utorrent, veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VLc player daarmee kan je alle films van je pc streamen