Kan iemand mij helpen met een soort science fiction film te vinden?

Ik zoek een film waarin 1 man of een groep mensen weet ik niet juist meer, in een soort van bol door een draaiende machine vallen en via een wormgat (denk ik) in de toekomst terecht komen of ergens anders in de ruimte. Ook weet ik nog dat de man een gesprek had met iemand, zijn vader denk. Ik weet dat mijn uitleg vaag is maar het is echt superlang gelelden dat ik de film nog gezien heb daarmee. Ik hoop echt dat iemand mij hierbij kan helpen.
grtz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

'Contact' uit 1997.

Als je dit tenminste bedoelt met die bol:
http://www.youtube.com/watch?v=Z8axMaBL4uo&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
contact, absoluut. zeker wat betreft de bol en het gesprek met de persoon in de ruimte. Ik vond m fantastisch :)
+! !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is hem heel erg bedankt ;)

Andere antwoorden (1)

Niet gewoon Stargate? :p