Waarom is de film Gooische Vrouwen nog steeds in de bioscoop?

Die film is echt al super lang in de bioscoop, veeeeeel langer dan andere films. Is hier een reden voor? Willen ze zoveel bezoekers hebben gehaald voordat hij niet meer in de bios komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een film wordt de week erop opnieuw geprogrammeerd als hij nog genoeg bezoekers trekt, en dat doet gooische vrouwen blijkbaar.
Puur commerciële reden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In normale bioscopen worden zelden films getoond of langer getoond, die geen of weinig bezoekers trekken.
Neem dus maar aan dat deze film nog steeds geld opbrengt.
M.a.w. er zijn nog genoeg mensen die willen betalen om de film te zien.

Overigens weet ik niet waarom.
Ik heb hem niet gezien.
Ook niet het gevoel dat ik iets mis.........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang een film veel bezoekers trekt houden ze hem op het progamma. Gooische vrouwen is een film die ook hier bij ons in de bioscoop nog veel bezoekers trekt. Het heeft allemaal met geld te maken. Een film die weinig bezoekers trekt word snel vervangen door een film die wel bezoekers trekt. Anders kost het de bioscoop alleen maar geld als ze moeten draaien voor een (bijna) lege zaal.