Ik zoek de naam van een kinderfilm. Iets met een gedachtelees apparaat

Ik zoek de naam van een kinderfilm. Ik kan mij herinneren dat er een jongen was die per ongeluk een apparaat uitgevonden had waarmee hij gedachtes kon horen.

Toegevoegd na 21 minuten:
Het is geen animatiefilm, het is een nederlandse speelfilm. Ik zag hem ongeveer 12 jaar geleden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het komt uit "Mijn idee"
http://www.youtube.com/watch?v=BKchw42s6lY
De aflevering heet "De gedachtenlezer"
Het gaat over een jongen die zijn walkmen probeert te reparen en ineens de gedachten van andere mensen waar hij de antenne naar richt hoort op zijn koptelefoon.
Was wel een leuke serie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jimmy Neutron bedoel je denk ik
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan toch niet van 12 jaar geleden zijn??
what women want