ik ben op zoek naar een kinderfilm rond 80. een jongetje die een t,shirt vind/ met de afbeelding van een tijger,hierdoor krijgt hij superkrachten?

het is een oude kinderfilm en erg leuk. deze jongen doet sport en is daar niet erg goed in, maar als hij een t,shirt met de afbeelding van een tijger erop vind/krijgt krijgt hij superkrachten. Hij doet deze voor bv: een hardloopwedstrijd aan, en kan dan ongelofelijk hard rennen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Wellicht "Sammy's super T-shirt"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik werd door iemand er op geattendeerd dat " de keuze niet moeilijk was" vandaar ook haha

Andere antwoorden (1)

Is "Sammy's Super T-shirt" er is zelfs een website van.... http://www.btinternet.com/~paulguyton/sst/index.html