Benvenuti al Sud... ook met nederlandse ondertiteling te verkrijgen>

De italiaanse film "Benvenuti al Sud" vind ik een pracht film. Zou de fim ook graag met nederlandse ondertiteling vinden, maar waar ik ook zoek, ik kan het niet vinden. Iemand een idee of deze zelfs wel bestaat met nederlandse ondertiteling en hoe ik hier eventueel aan kan komen? Prijs doet niet ter zaken...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

op www.nlondertitels.com kun je heel veel ondertitels vinden, deze moet je dan toevoegen als ondertitelspoor in bijv. je VLC player