Hoe heet deze film?

Ik heb ooit een film gezien waarin een huisvrouw een seriemoordenaar bleek te zijn. Ze kon volgens mij woede aanvallen krijgen en dan mensen vermoorden. Ik kan me nog een scène herinneren waarin ze iemand met een mes achterna rent. Dat was aan het einde van de film. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat je het hebt over The long kiss goodnight
http://www.imdb.com/title/tt0116908/

Toegevoegd na 2 minuten:
na nader inzien denk ik dat je de film serial mom bedoelt...

http://www.imdb.com/title/tt0111127/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is Serial Mom(1994)
Met Kathleen Turner.
De hoofdpersoon lijkt een brave huisvrouw maar ze vermoord iedereen die haar dwars zit of gewoon niet bevalt.
Het is soort komedie,niet helemaal serieus bedoelt.
Op het eind van de film gaat ze inderdaad met een mes achter een vrouw aan omdat deze schoenen aan heeft die haar niet bevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is hem! En het zijn niet zomaar schoenen die haar niet bevallen, de bewuste vrouw draagt wítte schoenen. Ná Labour Day! En tja, dat hoort dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,dat weet ik nog!
Dat hoort ook niet,daar heeft ze helemaal gelijk in,Hahaha.
Leuke film.:-)