Hoe heet deze film?

Het is een film uit de jaren '90 meen ik. Het gaat over een man die blind geboren is en op volwassen leeftijd een experimentele operatie ondergaat en weer kan zien.
Hij kan hier helemaal niet mee overweg, zijn hersenen kunnen de informatie niet verwerken en hij dreigt helemaal gek te worden. Met zijn vriendin raakt het uit en hij besluit om de operatie weer ongedaan te laten maken.

Ik kan mij de acteurs ook niet meer herinneren. Het waren in ieder geval geen hele bekende acteurs.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat het deze film is :
At First Sight(1999)
met Val Kilmer en Mira Survino.
Toevallig zag ik deze film niet lang geleden op MGM.

Een blinde man kan na een operatie weer zien en heeft vreselijk veel moeite om zich aan te passen aan zijn nieuwe leven.
Zijn hersenen kunnen bijv. de beelden niet goed plaatsen bij de informatie die binnenkomt doordat hij nu kan zien.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben!