Wie zitten er allemaal in d12?

Wie zitten er allemaal in de rapformatie d12? Ik zie in de filmpjes namelijk echt 50 cent lopen, maar zijn naam staat niet bij de lijst?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Dit staat er over de formatie op http://nl.wikipedia.org/wiki/D12_(rapformatie) :

"Formatie

De naam D12 ('The Dirty Dozen') is gebaseerd op de oorspronkelijke formatie van zes rappers, waarin elk van de rappers een 'alter ego' aannam om zo gezamenlijk een dozijn te vormen. Zoals hierboven al aangegeven, bestond D12 op beide studioalbums uit de volgende leden:
- Eminem alias Slim Shady
- Proof alias Dirty Harry
- Kon Artis alias Mr. Denaun Porter
- Kuniva alias Rondell Beene
- Bizarre alias Peter S. Bizarre of Bizzy
- Swift alias Swifty McVay

In 2006 verloor de groep aanvoerder Proof. De groep werd in 2011 weer aangevuld tot zes leden door de terugkeer van Fuzz Scoota. Het overlijden van Proof bleek echter een grote impact te hebben. Hoewel het zestal nog twee mixtapes uitbracht, gaven zowel Bizarre als Kon Artis in 2012 aan de groep te verlaten om te concentreren op andere projecten."

Toegevoegd na 4 minuten:
en dit op http://en.wikipedia.org/wiki/D12 :

"Members

Current members
- Eminem (1996–present)
- Kuniva (1996–present)
- Swifty McVay (1999–present)
- Fuzz Scoota (1996–1999, 2011–present)

Former members
- Bugz (1996–1999) (deceased)
- Proof (1996–2006) (deceased)
- Bizarre (1996–2012)
- Mr. Porter (1996–2012)"

"Members" betekent leden, "Current members" betekent "huidige leden", en "Former members" betekent "vroegere leden".
Antoni
10 jaar geleden
50 Cent zit niet in D12.
Hij zal op de filmpjes die je gezien hebt een gastoptreden hebben gedaan.