In welk hotel van Amsterdam komen veel sterren

Hoe heet het hotel waar vooral veel Buitenlandse Sterren/artiesten verblijven als ze in Amsterdam zijn ! Gewoon nieuwsgierig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (4)

Amstel Hotel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amsterdam American Hotel

''Twee van de meest bijzondere drink- en eetgelegenheden van Amsterdam zijn gevestigd in het Amsterdam American Hotel. Het Café Americain is een bruisende “hot spot” voor Amsterdammers, artiesten en kunstenaars; zij komen voor een hapje, drankje of gewoon om even rustig een krant te lezen aan de leestafel. De Bar Americain is ’s avonds een smeltkroes van sterren van binnenlandse én buitenlandse allure.''
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
The Grand Amsterdam, Okura hotel en uiteraard het Amstel hotel.

Vaker de The Grand omdat dit hotel zich op/in de grachtengordel bevind en in hartje Amsterdam ligt.

Michael Jackson, Madonna en Alicia Keys zijn bekende gasten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het Conservatorium Hotel is de nieuwste hotspot voor internationale sterren. Bekende Nederlanders kun je spotten in het College Hotel.