Chantal Janzen en Kristel van K3 hebben allebei een blauw jurkje aangehad met witte hartjes. iemand enig idee waar vandaan? of merk?

Toegevoegd na 11 minuten:
filmpje begint bij 4 minuten en 37 seconden met kledingstuk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik wil allereerst even mededelen dat het nog al zoeken was. Meeste kleren van Studio 100 worden zelf gemaakt en gecreëerd. Maar toch heb ik het voor je gevonden wat het is. Het komt in dat geval van Zara & H&m ik weer ook niet precies hoe dat zit. Je kan hem op ebay kopen op de volgende website.'
http://www.ebay.com/itm/JohnnieB-GIRLS-tank-top-DRESS-shirt-NAVY-BLUE-white-HEARTS-size-XS-extra-small-/200787461897#ht_500wt_1202

Het is de enigste website waar je hem kan kopen.

Ik heb wel weer wat meer informatie over de jurk dat is hier te vinden

http://www.chictopia.com/photo/show/267197-Dont+break+my+heart-blue-zara-dress-white-h-m-belt-white-go-jane-shoes-black-modcloth-necklace

Mocht er nog vragen zijn kan je altijd reageren of een berichtje sturen.