Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Spreekt Louise Roe de promotie van Spotify in?

Als je naar de (gratis versie van) Spotify luistert, komen er regelmatig promotiestukjes voorbij van Spotify zelf. De vrouwelijke stem hierin klinkt als die van Louise Roe (o.a. presentratrice in tv-serie Plain Jane). Nu ben ik benieuwd of zij dit echt is, want ik kan het nergens vinden. Wie weet het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja,
Na even wat intensief googlespeurwerk kwam ik het volgende tegen;

Brands we have worked with recently include The Grammys, Smirnoff, Nokia and Dazed & Confused Magazine, Spotify.

Our talent includes Izzy Lawrence (Grammy Blogger and television presenter), Sunday Girl (Popstar, DJ and Fashionista), Jesse Wood (Son of Ronnie, DJ, Promoter, Musician) & James Girdler (Musician, DJ & Model).


Artist Manager (& Booking Agent)

Insanity Talent Management

Privately Held; 11-50 employees; Entertainment industry

October 2009– November 2011 (2 years 2 months)London, United Kingdom

Talent management. Working with Insanity clients; Jermaine Jackson, Martine McCutcheon, Louise Roe, Jesse Metcalfe, Jo Whiley.

Het geheel kun je terugvinden in de link.

Toegevoegd na 1 uur:
Helaas moet ik mijn antwoord bijstellen.
Er is geen enkele link te vinden die een "arbeidsrelatie" bevestigt tussen Louise Roe en Spotify.

Zowel niet op google als Yahoo en Ilse.

Dus moet ik mijn antwoordt wijzigen naar Nee, tenminste niet naar wat ik heb kunnen vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding