Kent iemand een iphone App waarmee je fotos kan zoeken en opslaan

Niet alleen fotos van landschappen maar ook van beroemdheden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Instagram?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een Google app kun je ook foto's opslaan. Moet je wel eerst zoeken naar afbeeldingen. Hoezo moet het perse een app zijn? Dan heb je ook nog tumblr en instagram inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je helemaal geen app voor nodig hoor! Als je een leuke foto gevonden hebt, zet je die op fullscreen. Vervolgens druk je tegelijk de "menu"knop en "uit"knop in en je iPhone maakt een screenshot wat direct in je telefoon wordt opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weheartit!
daar staan heel veel plaatjes op!
hij kost alleen wel geld!
je kan ook gewoon naar de site gaan! dat is: weheartit.con

als je bij de appstore bij zoeken pictures intikt krijg je ook heel veel app's!