Bestaat er een 2 seizoen van the secret circle?

Ik heb gekeken maar krijg alleen maar fan made dingen. Kan iemand mij vertellen of er een seizoen 2 is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.9K

Antwoorden (1)

Nee, die is er niet en die komt er niet .

Van de website :

The second season of The Secret Circle was the sequel planned to follow the first season of the show. However, it will not happen, because On May 11, 2012, the CW announced that the series was cancelled because it was too expensive for the network (the CW). it was not picked up by another network or CW because everything was already scheduled.

Although there have been rumors of TSC being picked up by another network (ABC Family, etc), these rumours have been denied.

Ofwel, het tweede seizoen stond gepland, maar gaat niet door omdat op 11 mei 2012 besloten is dat de serie te duur is voor het netwerk. Het is niet opgepikt door een ander netwerk, en de geruchten daaromtrent zijn ontkend.

Gaat niet door dus.