Wie is deze actrice?

Haar naam ligt op het puntje van m'n tong, maar ik kan er maar niet opkomen. Hoe heet deze actrice?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb een google image search gedaan op de afbeelding, en daar kwam niets uit. Mocht je ergens anders nog een foto vinden.
Probeer dit even: https://images.google.com/
Of natuurlijk even afwachten tot de redder in nood daar is.. :)
Amadea
7 jaar geleden
Ik vond wél wat, er zit namelijk iemand rechts naast haar. Als je nou weet hoe dié heet kan je haar naam vast wel vinden. Het moet een serie van de Vara of BNN zijn: http://img.youtube.com/vi/9-N-FA_dgnQ/0.jpg
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De foto is een screenshot uit de serie "Tessa", hierin speelt ze de moeder van Rosa (in 1 aflevering). Ik heb al op Wikipedia en IMDB gekeken en daar staat niet bij welke actrice deze rol vervult helaas.

Antwoorden (2)

Het beeld komt uit de Tv-serie Tessa van BNN ; en hoewel ik niet helemaal zeker ben, vraag ik me af of dit een gastrolletje geweest van zijn van scenarioschrijfster Karen van Holst Pellekaan, die zelf natuurlijk ook actrice is / was. Op bijna alle foto's die ik vind lacht ze, dus het is wat lastig te zien ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik dacht al dat ze leek op de hofdame in "Lang leve de koningin", maar toen ik haar opzocht zag ze er inderdaad veel anders uit dan in "Tessa", waardoor ik dacht dat zij het niet was. Maar dus toch. Heel erg bedankt! :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ze kwam me wel meteen bekend voor, maar was niet 100 % zeker. Ik heb heel veel foto's moeten terugzoeken, op bijna allemaal lacht ze, maar het is ECHT haar neus ;-) Ze staat echter nergens vermeld als actrice ; vermoedelijk is het een cameo.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nu je het zegt, inderdaad, de neus is hetzelfde, haha. Nu kan ik in ieder geval weer rustig verder kijken zonder me steeds af te vragen wie het is. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lol, ja, ik ken dat.
Als je googelt op "bep brul" (haar rol in Loenatik) vind je wel wat foto's waarop ze sip / boos kijkt, maar dan moet je weer door die enorme laag lippenstift heen kijken .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als Bep lijkt ze wel een stuk ouder dan op bovenstaande foto, maar dat zal dan wel aan het karakter liggen dat ze speelt.
Marjan luif? Vroeger mevrouw ten kate bij vpro