Is er een mogelijkheid om alle afleveringen van weekend miljonairs terug te vinden?

Hiermee bedoel ik alle afleveringen vanaf seizoen 1 (1999).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zou je bij RTL4 terug moeten zoeken. Er is nu betaal-tv, dus het is vast wel te zien/kijken.
Je betaalt in dat geval niet per film/aflevering, maar per maand (als ik het goed heb, een tijdje geleden voor een andere vraag opgezocht).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik leef met je mee, want ik zoek een mogelijkheid om daar nooit meer iets van te zien.

Antwoorden (1)

Ja, er is een mogelijkheid maar tevens een onneembare horde voor de meeste mensen onder ons, want het vereist een verzoek naar de producent om een kopie van alle afleveringen op XDCAM/BetaCAM, dit is voor de meesten onder ons niet financieel te dragen(kosten/baten dingetje) Het grootste deel van weekend-millionaires werd al geproduceerd toen de DDV* nog bedacht moest worden, en in dat tijdperk golden alleen tapes als drager, en die tapes kosten toen al €85 p/s en dan staat er nog geen seconde video op.

DDV is 'De Digital Voorziening' die bedacht is voor een tapeloze workflow van producent tot en met de uitzendstraat.