Waar kan ik de complete oudejaarsconference van Guido Weijers (2014-2015) terugkijken?

De conference begon met "Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Het kostte de nodige zoektochten/moeite, alles ‘niet meer beschikbaar’ en nergens ‘te koop’ > ook niet bij Guido Weijers' eigen shop , vreemd genoeg (hoewel dat waarschijnlijk verband zal houden met rechten van derden, in dit geval de verhuur door RTL).

Gevonden: > http://betalen.rtl.nl/Pages/#!/meerxl

Je kunt voor €3.99 de uitzending bekijken , niet eens eenmalig, maar een hele maand ...eindeloos… en ook nog eens alle andere video’s die ze hebben.

of = €9,99 > 3 mnd en €17,99 > 6 mnd - loopt automatisch af =

Antwoord

Thuis kun je kijken naar Guido op RTL XL Premium via de eerste link (zie link) .
Veel plezier!