Hoe kan Netflix op TV via vaste PC (desktop)?

Hoe kan je via Google Chromecast een film van Netflix naar TV overbrengen? Kan iemand dit step by step uitleggen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Het beste antwoord

- installeer de Chrome browser, versie 28 of hoger, op je pc
- installeer de Cast extension, voor het geval dat die nog niet geïnstalleerd is, met behulp van de Chrome browser. Linkje staat hieronder.
- Installeer Netflix op je pc en start die op. Als het goed is zie je het chromecast-symbool (een rechthoek met linksonder een soort van regenboogje) staan. Klik die aan.
-ga naar Netflix en selecteer de film die je wil zien. Klik op het chromecast-symbool. Misschien moet je in een tussenstap aangeven of je de film op je pc of chromecast wil kijken, kies dan voor chromecast als je op de tv wil kijken

Ik had zelf het probleem dat mijn chromecast-symbool maar niet verscheen in Netflix. Dat heb ik opgelost door Netflix eraf te halen en opnieuw te installeren. Opnieuw inloggen in Netflix helpt ook nog wel eens.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met de Wii kun je Netflix op de tv kijken. Dit kan ook met Apple TV.