Hebben ze "open internet" in Utopia?

Het valt mij op dat er in dit programma nog niet gesproken is over de vliegtuigramp.

Kunnen ze in utopia gewoon op nu.nl?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Amadea
9 jaar geleden
Volgens mij hebben ze helemaal geen toegang tot internet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat wel, ze houden mailcontact met klanten. Ook kopen ze dingen online.
Amadea
9 jaar geleden
Ze weten er wel van: http://www.utopiagekte.nl/2014/07/bewoners-lezen-het-nieuws-over-de.html

Antwoorden (1)

Ze hebben geen open internet maar wel elke dag de krant,hier hebben ze dit vreselijke nieuws gelezen en meteen 2 minuten stilte gehouden.
Ik heb een Utopia paspoort en heb daar de video hier over gezien,vandaar dat ik dit weet.

Aangezien ze op de tv vaak achterlopen kan het zijn dat dit nog komt of misschien dat het dan gaat over de nationale rouwdag van vandaag. Ik kan me niet voorstellen dat er helemaal niks over uitgezonden wordt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook vandaag om 1600 uur hebben ze een mooi emotioneel gedicht voor gedragen en zijn wederom 2 minuten stil geweest.