Universele Afstandsbediening?

Kan iemand mij vertellen welk merk universele afstandsbediening wel werkt?
In het verleden al eens twee soorten gekocht,maar deze deden het beide niet.
Dus mijn vraag:Wie heeft een goed werkende die je aan kunt raden en zonder veel poes-pas te installeren is?

Toegevoegd na 1 uur:
De tv is van Samsung de Dvd speler ook en de video is van Akai.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2.9K

Het beste antwoord

Vorige week nog een Philips universele afstandsbediening gekocht. Deze werkt prima op een televisie van JVC.
Volgens de handleiding werkt het ding bij meer dan 1000 merken. Achterin de handleiding staat dan ook een tabel met alle merken waar het op werkt. Bij het instellen moet je wel even een code intoetsen van het betreffende merk-TV, die code staat in de tabel. De afstandsbediening was in de aanbieding voor € 9,75.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

De meeste afstandsbedieningen van de Kijkshop van een paar euro doen het op de meest gangbare TV's.
Als je een heel exotische TV hebt, kan hij wel eens niet ondersteund worden, maar dat komt zelden voor.
Je hebt afstandsbedieningen van honderden euro's met kleurenschermen die je op je PC kunt programmeren, maar dat kan ik van harte afraden. Afstandsbedieningen zijn gevoeliger voor de zwaartekracht dan andere zaken in huis.
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat kan ik je vertellen
De SilverCrest van € 7,95 bij Lidl.
Deze Universal Fernbedienung werkt hier geweldig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vivanco universele afstandsbediening doet het bij mij wel. Bij drie verschillende televisies / videorecorders.
Het afstellen gaat wel op een moeilijke manier. Je moet je televisie / videorecorder aanzetten en dan je universele afstandsbediening laten zoeken naar het goede infrarood kanaal. Als je je televisie / videorecorder uit gaat dan heeft de afstandbediening gewerkt en dan moet je razendsnel ENTER indrukken. Dan is het juiste infraroodkanaal opgeslagen in het geheugen van de afstandsbediening.
Kan wel een half uurtje duren dus je kan een klokje neerzetten en schatten na hoeveel minuten het gebeurde en dan overnieuw ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Logitech Harmony

Toegevoegd na 2 minuten:
Vandaag in de aanbieding bij de Kijkshop.
Logitech Harmony 525 van € 79.99 voor € 39,99
http://www.internetaanbiedingvandedag.nl/index.asp?TRANSID=371017739&m4n_aid=10963&strReferrer=mbuyu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je niet schrijft welke apparaten je hebt, kun je een Logitech One kopen. Logitech claimt alle soorten apparaten te ondersteunen en geeft 'niet goed, geld terug' garantie.

De Harmony one kun je onder windows instellen.
14 jaar geleden
Wij zijn heel tevreden met de Logitech. Deze vervangt de afstandsbedieningen van TV, Radio/tuner, DVD, Digitenne en spelcomputer. Op één knopje drukken en alle benodigde apparaten worden in- of uitgeschakeld.
Prijzig, maar zeker waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben de logitech harmony van ongeveer E150,00. Alles is erop geïnstalleerd: tv, dvd, dvd-r, cd's, tuner en er kan nog meer op. Werk ideaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Philips

http://www.consumer.philips.com/c/afstandsbedieningen/4-in-1-tv-video-dvd-sat-sru3040_10/prd/nl/nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Muts52;

Toen jaren geleden de AB van mijn Sony-TV het begaf heb ik voor een euro of tien een Philpsgeval gekocht en die deed het perfect. Is daarna voor diverse andere toestellen gebruikt en ligt nog steeds te wachten op een nieuwe oproep.