Waar kan ik gratis programma's terugkijken van rtl 5 net 5 sbs 6 enz?

ik wil vaak programma's terugkijken maar het kost altijd of geld of ze zijn er gewoon niet want je kan ze niet afspelen! Wie kan mij helpen van dit veel voorkomend probleem af te komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2K

Het beste antwoord

als je bijfoorbeeld upc als tv hebt kun je daar ook programma's terug zien.
anders ga je naar www.rtlgemist.nl www.net5.nl
Op youtube kun je bijfoorbeeld ook afleveringen terug zien.
Als je maar de titel weet van de programma's die je wil zien.

Toegevoegd na 1 minuut:
oja, je hebt ook www.rtllounge.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Programmagemist.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rtl.nl. Net5.nl. Of SBS6.nl sommige kosten geld maar de meeste niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de rtl progamma kun je tegen woordig niet meer terug kijken dit kost geld voor allemaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rtlgemist.nl