In welk Suske en Wiske album worden zij op volwassen leeftijd weergegeven?

Ik meen te weten dat er één Suske en Wiske album is waarin zij als volwassenen optreden. Klopt dat en zo ja kan iemand mij de albumtitel geven?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K
Antoni
8 jaar geleden
"De glunderende gluurder" is een seksparodie op de Suske en Wiske-reeks. Bedoel je die misschien?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee ik bedoel of er een zo'n album is die in de reeks op de achterpagina wordt vermeld. Ik heb er ooit afbeeldingen uit gezien.

Antwoorden (1)

In de stripreeks Amoras komen Suske en Wiske als volwassenen voor, dit is niet één album, maar een hele reeks