liedje vandaag om 19:21 op 538. weet iemand hoe die heet?

vanavond was er op 538 een lied die ging a;s hey hey hey heeeeeey. het was een vrouw die het zong. op sites staat er rond 19.21 geen liedje! Het liedje zit tussen shotgun en Sugar. Ik hoop dat iemand het weet!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je al de playlist van 538 bekeken? Voortaan doen.
Amadea
8 jaar geleden
Dat staat al in de vraag, MaxKoopmans. 'k Heb er zelf ook naar gezocht, en geconstateerd dat er geen ander lied tussen Shotgun en Sugar op vermeld wordt...

Antwoorden (1)

Dat is geen vrouw. Het is de alarmschijf op 538. Speeding Cars - Walking on cars.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Dat "heja heja heja" daarin klinkt echt niet alsof het door een vrouw gezongen wordt, dus dit lijkt me niet het gezochte liedje...