Via de mail een aantal foto`s gekregen in een klein formaat. Hoe kan ik deze wijzigen in een groter formaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga naar picnik.com met www ervoor :D. En upload je foto. daarna gan je naar Create en dan Size :D. En dan maak je hem groter en sla je hem op :D. Heel makkelijk uploaden gaat het heel snel :D. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klein formaat foto wordt in dezelfde resolutie nooit meer groter. Je zult de grote/originele versie moeten opvragen aan de verzender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een kleine foto niet groter maken, dan wordt hij te wazig en blokkerig. Heeft met de pixels en resolutie te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Picnik.com blijft die redelijk hoor